Postup při reklamaci -jak zboží vrátit?
Pro co nejrychlejší a bezproblémový postup vyřešení Vaší reklamace prosím postupujte podle následujících kroků.
Zboží k reklamaci prosím pečlivě zabalte a zašlete jej na adresu naší provozovny:
Hykro s.r.o.
Pod Zbuzany 1
155 00 Praha 5-Řeporyje
Balík viditelně označte REKLAMACE
Abychom reklamaci stihli vyřídit v nejkratším možném termínu, ujistěte se prosím, že jste do balíku vložili následující:
1) Kontakt na Vás, pokud není na kupním dokladu.
2) Reklamované zboží a veškeré jeho příslušenství.
3) Popis důvodu vrácení zboží, popis nefunkčnosti zboží.
4) Kupní doklad – faktura (případně přehled objednávky)
PS: Pečlivě si uschovejte podací lístek. Jakmile zboží obdržíme a zpracujeme, Budeme Vás obratem dále kontaktovat. V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte.