Postup při reklamaci -jak zboží vrátit?

Pro co nejrychlejší a bezproblémový postup vyřešení Vaší reklamace prosím postupujte podle následujících kroků.

Zboží k reklamaci prosím pečlivě zabalte a zašlete jej na adresu naší provozovny:

 

Hykro s.r.o.

Ořešská 573

155 00  Praha 5-Řeporyje

Balík viditelně označte  REKLAMACE

 

Abychom reklamaci stihli vyřídit v nejkratším možném termínu, ujistěte se prosím, že jste do balíku vložili následující:

1) Kontakt na Vás, pokud není na kupním dokladu.

2) Reklamované zboží a veškeré jeho příslušenství.

3) Popis důvodu vrácení zboží, popis nefunkčnosti zboží.

4) Kupní doklad – faktura (případně přehled objednávky)

PS: Pečlivě si uschovejte podací lístek. Jakmile zboží obdržíme a zpracujeme, Budeme Vás obratem dále kontaktovat. V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte.

 

E-mail

prodejna@hykro.cz