Postup při reklamaci -jak zboží vrátit?

Pro co nejrychlejší a bezproblémový postup vyřešení Vaší reklamace prosím postupujte podle následujících kroků.

Zboží k reklamaci prosím pečlivě zabalte a zašlete jej na adresu naší provozovny:

Hykro s.r.o.

Pod Zbuzany 1

155 00  Praha 5-Řeporyje

Balík viditelně označte  REKLAMACE

Abychom reklamaci stihli vyřídit v nejkratším možném termínu, ujistěte se prosím, že jste do balíku vložili následující:

1) Kontakt na Vás, pokud není na kupním dokladu.

2) Reklamované zboží a veškeré jeho příslušenství.

3) Popis důvodu vrácení zboží, popis nefunkčnosti zboží.

4) Kupní doklad – faktura (případně přehled objednávky)

PS: Pečlivě si uschovejte podací lístek. Jakmile zboží obdržíme a zpracujeme, Budeme Vás obratem dále kontaktovat. V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím kontaktujte.

 

E-mail

e-shop@hykro.cz

 

 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení